Kocaeli halkının huzuru, refahı ve sıhhati için 7/24 misyon yapan Büyükşehir Zabıtası, vatandaşlara daha düzgün hizmet verebilmek ismine daima kendini yeniliyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, hizmet içi eğitim kapsamında işçiye “etkili iletişim”, “öfke kontrolü” ve “problem çözme” konusunda seminer verdi. Zabıta Dairesi Başkanlığı Eğitim Salonu’nda düzenlenen seminere Zabıta Şube Müdürlüğü ve Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü işçisi katıldı.
VATANDAŞLA KALİTELİ İLETİŞİM
Zabıta Şube Müdürü Faruk Tarı tarafından verilen eğitimde tesirli irtibatın kıymeti anlatıldı. Gerçekleştirdiği sunumla gerçek bağlantının püf noktalarını anlatan Tarı, vatandaşla olan irtibatın kaliteli hale getirilmesini isteyerek, çalışandan daha özverili çalışmalarını istedi. Büyükşehir Zabıta Dairesi Başkanlığı’nda eğitimlerin dönemler halinde devam edeceği belirtildi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025GÜNDEM
09 Kasım 2025GÜNDEM
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8275 kez okundu
2
Eğitimde yapay zeka periyodu geliyor
5802 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4963 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3406 kez okundu
5
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
2073 kez okundu