DOLAR 42,9259 0.13%
EURO 50,6303 -0.18%
ALTIN 6.249,701,29
BITCOIN 37468420.23026%
İstanbul

HAFİF YAĞMUR

SABAHA KALAN SÜRE

The First Descendant, DLSS 3.5 Işın Oluşturma ve Işın İzleme Dayanağı Alıyor

The First Descendant, DLSS 3.5 Işın Oluşturma ve Işın İzleme Dayanağı Alıyor

ABONE OL
Temmuz 3, 2024 18:51
The First Descendant, DLSS 3.5 Işın Oluşturma ve Işın İzleme Dayanağı Alıyor
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Oyun, GeForce RTX GPU’larda performansı artırmak ve ışın izleme ile manzara kalitesini güzelleştirmek için NVIDIA’nın gelişmiş yapay zeka teknolojisini kullanıyor. 4K azamî ayarlarda ve tüm ışın izleme efektleri etkinleştirildiğinde, DLSS 3.5, GeForce RTX 40 serisi masaüstü GPU’larda kare suratlarını ortalama 2,7 kat artırıyor. NVIDIA Reflex, sistem gecikmesini %55’e kadar azaltarak oyunu daha hassas hale getiriyor. Birebir vakitte, The First Descendant lansmanını desteklemek için yeni bir GeForce Game Ready Sürücüsü de yayınlandı.

DLSS 3.5’in The First Descendant’ta sunduğu performans ve görsel avantajları yeni Lansman Videosunda keşfedebilirsiniz.

Birçok dijital sanatçı, NVIDIA teknolojilerini kullanan en yeni oyunlarda etkileyici çalışmalar ortaya koyuyor. NVIDIA bu hafta, Ghost of Tsushima Director’s Cut içeriğine odaklanıyor; bu sevilen oyun, ekran imgelerinden de görülebileceği üzere NVIDIA’nın RTX teknolojisinin yardımıyla üst seviye bir sanatsal hoşluk sunuyor. Daha fazla sanat yapıtı için #VirtualPhotography, #Gametography, #photomode ve  #RTXON gibi etiketlere göz atabilirsiniz.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r