Türkiye’deki finansal süreçleri inançlı ve kullanıcı dostu hâle getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen ödeme ve elektronik para kuruluşu Papel, ferdî ve kurumsal müşterilerine sunduğu şahsileştirilmiş finansal hizmetler ile öne çıkıyor.
Kullanıcıların geri bildirimlerini dikkate alarak geliştirmelerine devam eden Papel’in Kurucusu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım, kullanıcı tecrübesini güzelleştirmeye odaklandıklarının altını çizerek açıklamalarda bulundu.
Ödeme ve elektronik para kuruluşu Papel, finansal süreçleri daha inançlı hâle getirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için yenilikçi çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyor. Ferdî ve kurumsal müşterilerine yeni jenerasyon finansal hizmetler sunan şirket, süreçlerin özgürce ve inançlı bir biçimde gerçekleştirilmesine kıymet veriyor. Geliştirdiği teknolojilerle güvenliği ön planda tutan şirket, para idaresini ve süreç yapma halini yenilikçi adımlarla dönüştürüyor. Bu kapsamda, müşterilerin farklı gereksinimlerine yönelik şahsileştirilmiş tahliller sunan Papel, kullanıcı geri bildirimlerini dikkate alarak hizmetlerini daima olarak düzgünleştiriyor.
Papel Kurucusu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım: Ferdî ve kurumsal müşterilerimize sunduğumuz tahlillerle Türkiye’de fintek bölümünün gelişimine katkı sunmayı amaçlıyoruz. Para idaresine yenilikçi bir bakış açısı kazandırarak süreç yapma biçimini değiştirmeyi ve klasik tekniklerle çağdaş dijital çağ ortasında bir köprü kurmayı hedefliyoruz. Profesyonel ve üst seviye hizmetler sunmak için süreçlerimizi geliştiriyor, müşteri memnuniyetini artırma çalışmalarımıza devam ediyoruz. Şahsileştirilmiş kampanyalar, takım idaresi, stok takibi, sadakat programı üzere birçok finansal muhtaçlığın tek bir uygulama üzerinden gerçekleştirilmesine imkân tanıyan tahliller üzerinde çalışarak işletme sahibi kullanıcılarımızın finansal süreçlerini kolaylaştırmayı hedefliyoruz.
Kullanıcılarımıza daha yeterli bir tecrübe sunmak için çalışıyoruz
Bu bağlamda müşterilerimiz rastgele bir meseleyle karşılaştığında ya da muhtemel bir muhtaçlık durumunda çabucak irtibata geçebilecekleri bir müşteri hizmetleri sistemimiz bulunuyor. Böylelikle müşterilerimize 7/24 hizmet sunuyor, profesyonel ve süratli müşteri dayanağıyla müşterilerimizin gereksinimlerini en kısa müddette gideriyoruz. İşletmeler için tasarladığımız hizmetlerin yanı sıra; Papel Cüzdan üzerinden süratli para transferi, kurum ve fatura ödemeleri, QR süreçler, ön ödemeli sanal kart kullanımı üzere birçok avantaj sağlayarak kullanıcılarımızın hayatını kolaylaştırıyoruz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025GÜNDEM
09 Kasım 2025GÜNDEM
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
65331 kez okundu
2
Ekonomik inanç endeksi Mart ayında 100,0 iken, Nisan ayında %1,0 oranında azalarak 99,0 bedelini aldı
56698 kez okundu
3
HSBC, havacılık hisselerini mercek altına aldı
2084 kez okundu
4
Ünlü markadan Kütahya’ya dev yatırım
1094 kez okundu
5
Kimpur’dan 2023 Yılında Güçlü Finansal Performans
807 kez okundu