Küresel ödeme teknolojileri şirketi Mastercard’ın, Doğu Avrupa operasyonlarının idare merkezi olarak konumlandırdığı Türkiye’ye yatırımları artarak devam ediyor. Ülkeye olan uzun vadeli taahhüdün göstergesi olarak, Türk mühendisleri tarafından geliştirilen ve bölgeye ihraç edilen dijital ödeme tahlili Masterpass, büyüme seyahatine “Masterpass Teknoloji Hizmetleri A.Ş.” çatısı altında devam edecek.
Türkiye’deki dijital ödeme teknolojilerini ve kullanıcı tecrübesini geliştirmek gayesiyle kurulan Masterpass Teknoloji Hizmetleri A.Ş., her vakit olduğu üzere birçok yenilikçi hizmeti kullanıcıları ile buluşturmaya Masterpass markası altında devam edecek.
“TÜRKİYE PAZARINA YAPTIĞIMIZ YATIRIMLAR, BURADAKİ BÜYÜME POTANSİYELİNE OLAN İNANCIMIZIN VE BAĞLILIĞIMIZIN GÖSTERGESİ”
Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Avşar Gürdal, “Mastercard olarak, kullanıcılarımızın günlük hayatlarını kolaylaştıracak yenilikçi ödeme tahlilleri sunmaya ve e-ticaret ödemelerinde öncülüğümüzü sürdürmeye kararlıyız. Mastercard için bir inovasyon merkezi olarak konumlanan Türkiye’ye yaptığımız yatırımlar, ülkemizin potansiyeline olan inancımızı ve paydaşlarımıza uzun vadeli taahhüdümüzü simgeliyor. Bugün Türkiye’deki toplam e-ticaret süreçlerinin üçte birini kapsayan Masterpass’in bu derece yaygınlaşmasının ardında, en inançlı, en süratli ve en pürüzsüz ödeme tecrübesini sağlaması yatıyor. 40 milyon Masterpass kullanıcısının hayatını daha da kolaylaştıracak yenilikçi eserler sunmaya devam edeceğiz.” dedi.
DİJİTAL TİCARETİN İTİCİ GÜCÜ: MASTERPASS
Mastercard EEMEA Masterpass Ürün Lideri ve Masterpass Teknoloji Hizmetleri A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi Mithat Perköz ise şu açıklamalarda bulundu, “Ülkemiz, Mastercard Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesinin en büyük e-ticaret pazarı pozisyonunda. Yeni şirket oluşumumuzla birlikte Masterpass her zamankinden süratli büyümeye ve yeni özellikler sunmaya devam edecek. Masterpass’in yerini yalnızca Türkiye’de sağlamlaştırmakla kalmayacak, ülkemizin finansal merkez olma vizyonuna somut ve manalı bir katkı olarak teknolojimizi bölgemizdeki öbür ülkelere ihraç etmeye devam edeceğiz. Halihazırda Azerbaycan’da devreye aldığımız Masterpass, çok yakında Kazakistan’a açılacak. Devam eden devirde ise bölgemizin tamamını kapsamayı hedefliyoruz.”
HER 3 ÖDEMEDEN BİRİ MASTERPASS ÜZERİNDEN YAPILIYOR
Masterpass, 2024 prestijiyle 40 milyon kayıtlı tekil kullanıcı, 75 milyon kayıtlı kart adedi ve 4 binden fazla üye işyerine ulaştı. E-ticarette her 3 ödemeden biri Masterpass üzerinden yapılıyor. Türk mühendislerinin geliştirdiği tahlillerle bölge genelinde yaygınlaşan Masterpass, bölümdeki başarılarıyla dikkat çekiyor.
Masterpass, Mastercard tarafından geliştirilen ve kullanıcılarına inançlı, süratli ve kolay dijital ödeme tahlilleri sunan bir platform olarak hizmet veriyor. Kart saklama teknolojisiyle alışverişlerde inançlı ve süratli ödeme imkanı sağlarken, tıpkı vakitte kullanıcıların kart bilgilerini tek bir yerde toplamasına imkan tanıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025GÜNDEM
09 Kasım 2025GÜNDEM
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025SPOR
09 Kasım 2025
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
65331 kez okundu
2
Ekonomik inanç endeksi Mart ayında 100,0 iken, Nisan ayında %1,0 oranında azalarak 99,0 bedelini aldı
56698 kez okundu
3
HSBC, havacılık hisselerini mercek altına aldı
2084 kez okundu
4
Ünlü markadan Kütahya’ya dev yatırım
1094 kez okundu
5
Kimpur’dan 2023 Yılında Güçlü Finansal Performans
807 kez okundu